truskawka.
Operatorka Uśmiechu
Dołączył: 10 Mar 2010
Posty: 126
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: wonderland
|
Wysłany: Sob 17:02, 20 Mar 2010 Temat postu: SPORE |
|
|
Bardzo fajna no, rozbudowana gra. Oddaję głos wikipedii:
Cytat: | Spore (ang. Zarodek) - gra komputerowa zaprojektowana przez Willa Wrighta symulująca całą historię i przyszłość życia. Jej pomysł, rozległość i proces tworzenia (głównie poprzez użycie tzw. animacji proceduralnej) przyciągnęły duże zainteresowanie[potrzebne źródło].
Spore to "gra o ewolucji": gracz prowadzi gatunek przez wiele stadiów rozwoju. Główną innowacją gry Spore ma być generowanie wielu elementów gry w czasie rzeczywistym, umożliwiając tym samym duży zakres zmian i niekończącą się rozgrywkę. Wright powiedział "Nie chcę, aby gracze czuli się jak Luke Skywalker lub Frodo Baggins. Wolałem, aby poczuli się jak George Lucas lub J.R.R. Tolkien".
Pierwszy raz gra została zaprezentowana publicznie na konferencji o tworzeniu proceduralnym w 2005 podczas Game Developers Conference. Gra została wyprodukowana przez Maxis i wydana przez Electronic Arts 5 września 2008.
Spore jest grą symulacyjną, która "sięga od pojedynczej komórki do podboju galaktyki". Składa się z różnych faz, każda z nich z własną mechaniką gry. W mowie wygłoszonej na GDC Will Wright porównywał kolejne fazy[3] z różnymi popularnymi grami komputerowymi:
1. Faza komórki,
2. Faza stwora,
3. Faza plemienia,
4. Faza cywilizacji,
5. Faza kosmiczna,
Każda faza gry wyznacza punkt startowy w następnej fazie. Podczas prezentacji na GDC stworzenie, które Will Wright zaprezentował bazowało na jednokomórkowcu z początkowej fazy gry. Will Wright powiedział, że to, jak będą rozgrywane fazy wpłynie na osobowość stworzenia. |
Macie, co sądzicie? Powiem, że SPORE to moja druga ulubiona gra(po TS).
|
|